Harry Potter - Owl

21 June 2008

Berhenti Sekolah Agama

Saya Berhenti Sekolah Agama Sebab Saya Penat. Setiap Pagi Saya Akan Menangis Kerana Saya Penat. Mula-Mula Saya Cuba Ponteng. Pagi Itu Saya Tidak Menangis. Kerana Itulah Saya Berhenti Sekolah Agama. Nama Sekolah Agama Saya Ialah Sekolah Agama Kafa. Di Sana Ada Banyak Budak Yang Jatuh. Sampai Ada Yang Terluka Tangan Kerana Ada Budak Yang Bawak Pisau. Saya Pun Pernah Jatuh Di Sana. Saya Jatuh Semasa Hari Peperiksaan. Kaki Saya Luka. Ada Budak Yang Berlari Belakang Saya Dan Dia Terkena Saya. Saya Terus Jatuh. Hari Itu Hari Peperiksaan Yang Ke-2. Kawan Saya Beritahu Kepada Ustazah. Ustazah Saya Bernama Zaleha. Di Sekolah Kebangsaan Saya Ada Juga Belajar Agama. Di Sekolah Kebangsaan Saya Belajar Subjek Yang Sama Seperti Di Sekolah Agama.

4 comments:

Say something..